Bagaimana Mendapatkan Backlink dari blog .Edu dan .Gov

Ramai yang tidak tahu bagaimana bermanfaat .GOV dan .EDU backlinks boleh, atau sama ada ia berguna pada semua untuk laman web. Anda mungkin keliru kepentingan lain-lain TLD (Top Level Domain) seperti .COM .NET dan lain-lain. Coms adalah yang paling popular dan yang paling mahal, serta mereka yang paling penting. Kedudukan amanah Sebuah laman web adalah jauh lebih penting dari kos untuk membinanya. Dan seperti yang anda boleh bayangkan, .GOV dan .EDU domain sangat sangat di percayai oleh penyedia carian seperti Google, Bing dan Yahoo. Dan pautan balik dari domain itu boleh mengambil kedudukan laman web anda ke tahap yang lain. Berikut adalah beberapa teknik terbaik untuk mendapatkan .GOV dan .EDU backlinks untuk laman anda.

Salah satu daripada banyak cara anda boleh membina pautan balik adalah dengan mengulas mengenai blog-blog lain untuk mula mewujudkan .gov dan .Edu profil backlink. Atau blog anda, mula mencari blog tersebut untuk mengulas. Sebuah laman web yang besar yang akan membantu anda melakukan pencarian ini ialah Drop My Link. Anda boleh mencari blog berdasarkan kata kunci yang dikehendaki. Tetapi yang lebih penting, anda boleh memilih jenis blog yang anda ingin lihat dari senarai drop-down. Dari situ, anda boleh memilih. Edu atau. Gov blog, dan mendapatkan blog yang berkaitan berdasarkan kata kunci anda!
Anda boleh menapis keputusan anda. Pergi untuk blog dengan PR tinggi pertama, kerana mengulas mengambil masa, dan anda tidak mahu membuang masa di blog ranking rendah.

Share on Google Plus

About Jakmas

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment